תקרית: בן דהן התבזה, יעלון התנצל

אברהם זילבר No Comments on תקרית: בן דהן התבזה, יעלון התנצל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקרית לא נעימה אירעה היום בין שר הביטחון הממשיך בתפקידו לסגנו החדש אלי בן דהן: יעלון התקשר אחר הצהריים לסגנו בן דהן מ'הבית היהודי', והצטער בפניו על הביזיון שעבר מוקדם יותר כאשר נשלח לבימת הכנסת כדי להסביר את ההחלטה על קיום הפרדה בקווי האוטובוס ביהודה ושומרון, מבלי שהוא עודכן על ביטולה.

בשיחתם אמר לו כי הוא מצטער שהעמיד אותו במצב לא נעים, והדגיש כי מדובר היה באירוע מתגלגל והוא לא הספיק לעדכן אותו על השינוי בהחלטה. שר הביטחון הוסיף ואמר לבן דהן כי הוא מקווה שהדבר לא יפגע ביחסי העבודה התקינים ביניהם.

הבוקר כזכור הגיש חבר הכנסת עפר שלח מ'יש עתיד' שאילתה דחופה לשר הביטחון בנוגע להחלטת מערכת הביטחון להפעיל קווים נפרדים לאוכלוסייה הפלסטינית ביהודה ושומרון.

בזמן שעמד סגן השר בן דהן ונימק מעל הבמה מדוע ההחלטה אינה בעייתית, אמרה ח"כ תמר זנדברג ממרצ כי ראש הממשלה ושר הביטחון החליטו להשעות את ההחלטה וכי הדיון לא רלוונטי. סגן השר הגיב בהלם: "אני מודה שאני מופתע מההשעיה, ואומר בגילוי לב שלא ידעתי על כך ולא עדכנו אותי. אני חושב שלא ראוי לשלוח אותי להשיב תשובה מבלי שאדע על כך, הבוקר אני מתחיל בתפקידי. אני מודה שזה מהלך לא נכון ולא ראוי, ואני אלמד אותו". סיים בן דהן בפנים כועסות

יצויין כי בשעה האחרונה הכריע ראש הממשלה כי הערבים יוכלו להמשיך ולנהור באוטובוסים ביהודה ושומרון ללא הפרדה.



0 תגובות